Sportas

Papildai rankiniui

Papildai rankiniui

Intensyvaus fizinio aktyvumo ir energijos reikalaujanti sporto šaka – rankinis – vis labiau populiarėja ir kuria tvirtą rankininkų bendruomenę. Tačiau verta pastebėti, jog žaidžiant šį žaidimą neužtenka vien lengvai pasimėtyti rankinio kamuoliu: žmogus turi būti ištvermingas nes rankinis pasižymi staigiais įsibėgėjimais, šuoliais, nemažų jėgų reikalaujančiais metimais ir kamuolio gaudymais.

Rankinis, kaip ypatingai aktyvus sportas, leidžia sudeginti daugiau nei 500 kalorijų vienos treniruotės ar varžybų metu. Norint išlikti žvaliems ir, svarbiausia, ištvermingiems, žaidžiant rankinį, būtina visavertė mityba. Organizme netrūks reikalingiausių medžiagų, jei valgysite tam tikrus maisto produktus ir vartosite specialiai sporto šakai pritaikytus papildus. Pateiksime keletą patarimų.

Pastebima, jog bazinius maisto papildus galima keisti tiek tarpusavyje, tiek su panašios sudėties papildais. Be to, maksimalaus rezultato galima sulaukti prie bazinių papildų prijungus papildomus. Vertėtų nepamiršti, kad skirtingi valgymo įpročiai, treniruočių rėžimas, paveldimumas, laisvalaikis ir dar daugelis kitų dalykų taip pat daro įtaką bendrai žmogaus savijautai, tad dėl tikslaus papildų ir individualaus gyvenimo ir mitybos pasirinkimo visuomet verta pasikonsultuoti su „Papildų Olimpo“ komanda.

Prieš

Vienos svarbiausių organizmui medžiagų prieš kiekvieną treniruotę ar svarbias varžybas yra mineralai ir vitaminai. Siekiant išvengti skausmingų raumenų susitraukinėjimų patartina vartoti papildus, kuriuose yra reikalingiausių elementų kompleksas.

Papildomos energijos jums gali suteikti papildai želė forma. Angliavandeniais praturtinti produktai natūraliai stimuliuoja kūną tam, kad jūs ilgesnį laiką liktumėte aktyvūs.

Tinkami papildai:

  • CITMAG B6 + Potassium
  • Carbo
  • AA Pro Energy

Per

Daug jėgų pareikalaujančios treniruotės neturėtų praeiti be greitai į organizmą įsisavinamų angliavandenių. Paprastai greitieji angliavandeniai kaip papildai yra pateikiami miltelių forma.

Nepamirškite daug gerti. Rankinio metu sportininkas praranda nemažai skysčių, tad specialiai paruošiami gėrimai, kuriuose gausu mineralų ir vitaminų garantuos jums energiją.

Treniruočių ar varžybų pertraukų metu rinkitės tokius papildus:

  • Carbo
  • AA Isotone

Po

Pasibaigus rankinio varžyboms, susirūpinkite savo jėgų atstatymu. Daug kalorijų suderinantis žaidimas turėtų būti derinamas su specialiais, pažeistus audinius atstatančiais papildais, vartojamais po intensyvaus fizinio aktyvumo.

Jei žaidžiate rankinį, po žaidimo rinkitės daug angliavandenių ir baltymų turinčius produktus. Jie padės ne tik atgauti jėgas, tačiau ir auginti raumenų masę.

Tinkantys produktai:

  • Mass Active 20
  • Secret Sauce

Kiti papildai

Ne ką mažesnį dėmesį skirkite vitaminams. Jų dėka jausitės darbingi ir visapusiškai pasiruošę užsiiminėti mėgstama veikla.

Rankinis – tai žaidimas, kurio metu išlieka didelė raiščių, sąnarių, raumenų traumų rizika. Vartokite papildus, kurie pritaikyti optimalios jungiamųjų audinių veiklos išsaugojimui.

Rinkitės:

  • Teste Multivitamin
  • FlexFit

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *