Sportas

Pagreitinkite raumenų augimą pirmiausia atlikdami kardio pratimus. Antra dalis

Straipsnyje „Pagreitinkite raumenų augimą pirmiausiai atlikdami kardio pratimus. Pirma dalis“ jau spėjote susipažinti su AMPK ir mTOR fermentais, kurie yra susiję su kūno raumenų augimo ir mažėjimo veikla. Norite sužinoti daugiau? Skaitykite toliau.

Priešingai nei yra galvojama, aktyvūs kardio pratimai po sunkių svorio treniruočių yra ne pats geriausias būdas norint padidinti raumenų masę. Visa esmė slypi tame, jog aktyvios kardio treniruotės atliekamos po fiziškai sunkių treniruočių, veda prie dar didesnio svorio kritimo. Kas pagal tyrimų rezultatus atliktus Wills’o et al.6, įrodo, kad nemaža dalis prarasto svorio, iš tikrųjų yra raumenų masė. Be to, antrojo tyrimo metu, kuris buvo atliktas Mournier et al.7 buvo atskleista dar daugiau faktų. Tyrimas aiškiai parodė ryšį tarp raumenų irimo ir kardio pratimų, kurių metu yra suaktyvinamas AMPK ir radikaliai sumažinamas raumenų augimo skatintojas mTOR. Šiame tyrime, pirmosios pelės patyrė mechaninį raumenų auginimo skatinimą padidinant mTOR aktyvumą, kol tuo metu kitom pelėm buvo priverstinai šalinamas AMPK genas, kuris paskatino dar didesnį mTOR aktyvumą, nors ir reagavo į tokį pat kiekį mechaninių medžiagų kaip pirmosios pelės. Apskritai, šie rezultatai patvirtina, kad AMPK vaidina svarbų vaidmenį raumenų slopinimo procese, o mTOR yra tikras raumenų augimo skatintojas.

Pagreitinkite raumenų augimą pirmiausiai atlikdami kardio pratimus. Trečia dalis“ atskleis KAIP ištvermės treniruotės atliktos prieš jėgos treniruotes skatina raumenų augimą.

Šaltinis: http://musculardevelopment.com

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *