Sportas

Papildai jėgos sportui

Papildai jėgos sportui

Labai įvairiapusė sporto šaka – jėgos sportas – reikalauja ir skirtingų papildų. Žmonės, užsiiminėjantys jėgos sportu, gali propaguoti tiek kultūrizmą, tiek sunkiąją atletiką. Labai svarbus aspektas sportuojantiems arba dar tik besirengiantiems sportuoti: tinkamas pasirengimas, mitybos balansas bei teisingų papildų pasirinkimas. Pateiksime keletą patarimų, kaip reikėtų pasirūpinti savo organizmu prieš, per ir po fizinio aktyvumo.

Vos pasižiūrėjus į sunkiaatlečius sportininkus tampa aišku: jų maisto racionas ypač griežtas. Ištvermės bei statybinių medžiagų, skirtų ląstelių atstatymui, palaikymas ir raumenų masės augimas priklauso nuo kokybiško maisto. Papildai, nors ir atlieka svarbų vaidmenį, tačiau nepakeičia visavertės mitybos.

Prieš

Jėgos sportas mitybos racione reikalauja ypatingai daug angliavandenių. Energijos išsaugojimui tai bene pats pagrindinis aspektas. Tačiau pasitaiko atvejų, kuomet šios sporto šakos atstovams paroje pristinga laiko, tačiau ir tokiais atvejais juos gali gelbėti koloringi papildai, suteikiantys organizmui reikalingų medžiagų ir neapsunkinantys virškinimo sistemos.

Jėgos sportui tinkantys papildai. Prieš treniruotę:

  • Carnivore Mass
  • Bulk Mass
  • Epiq Gainer

Jėgos sportas – vienas iš sporto rūšių, kuriam rekomenduojami prieštreniruotiniai stimuliantai. Stiprumo ir energijos pridedantys papildai leidžia sportuoti intensyviau ir efektingiau. Nepamirškite ir preparatų, papildytų amino rūgštimis. Jos neleis prasidėti klastingiems raumens katabolizmo procesams.

Papildai:

  • Pump Ghost
  • Dont Stop

Per

Priklausomai nuo treniruotės ar jėgos varžybų pobūdžio, atitinkamai turėtų būti parenkami ir papildai. Ištvermę palaikantys ir jėgų suteikiantys gėrimai arba energetiniai geliai jėgos sportu užsiiminėjantiems asmenims padės išlaikyti optimalią organizmo pusiausvyrą treniruotės ar varžybų metu. Svarbu ir amino rūgštys.

Tinkantys papildai:

  • Carbo
  • BCAA Pro 8000
  • BCAA + Glutamine

Po

Atslūgus intensyviam fiziniam krūviui, jėgos sporto propaguotojai skatinami vartoti angliavandenių ir baltymų mišinius.

Tinkantys produktai:

  • Mass Whey
  • Whey Protein 81+

Kai nejaučiamas angliavandenių stygius, o norima išryškinti kūno formas, rekomenduojama orientuotis į baltymus. Papildai su baltymais atskleis ištreniruoto kūno linijas.

Rinkitės tokius papildus:

  • MuscleMeds Carnivore
  • Epiq Isolate
  • Premium Isolate 90

Kiti papildai

Jėgos sportas ir raumenų masės auginimas yra paremtas organizmo aprūpinimu baltymais. Valgant jūros gėrybes, paukštieną, kitokią mėsą organizmas gaus pakankamai šios rūšies maisto medžiagų, tačiau juntant baltymų stygių, patartina kartą į dieną vartoti papildus, praturtintus baltymais.

Baltymų papildai:

  • Mass Whey
  • MuscleMeds Carnivore
  • Whey Protein 81+

Nepamirškite amino rūgščių (ypač glutamino) bei vitaminų ar mineralų.

  • L-Glutamine 4000
  • Armor V
  • Tested Multivitamin
  • Tested ZMA

Organizmo aprūpinimas keratinu taip pat labai svarbus. Jo per dieną reikėtų ne mažiau kaip 3 gramų.

Papildai su keratinu:

  • Crea 7even
  • Anabolic Crea
  • Creatine Creapure Powder

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *