Sportas

Ar gali moterys užsiauginti didelius raumenis? Kodėl moterims sunku užsiauginti didelius raumenis?

Ar gali moterys užsiauginti didelius raumenis? Kodėl moterims sunku užsiauginti didelius raumenis?

Aš nenoriu treniruotis kilnodama svarmenis, nes nenoriu užsiauginti didelių raumenų“ arba „Aš darau tiktai aerobiką ir atsilenkimus, nes jei kilnosiu svarmenis, aš užsiauginsiu didelius raumenis ir atrodysiu kaip vyras.“

Moterys, ar prieš tai galvojote taip? Auuuu..nagi, moterys, jei kada ištarėte šiuos žodžius, tai jūs padarėte sau blogą paslaugą ir prarandate išties daug naudingų dalykų, kuriuos gali suteikti svarmenų kilnojimas. Ar kada parodėte pirštu į pilvą ar sėdmenis ir tiesiai pasakėte „Čia aš noriu numesti svorio“. Taigi įstengėte įtikinti save, kad gausus prakaitavimas yra atsakymas į grakštų ir gražų kūną ir einate į treniruoklių salę diena iš dienos, kad numestumėte riebalų nuo pilvo ar sėdmenų.

Taigi jūs švaistote jėgas sporto salėje ant stacionaraus dviračio, kaip maži žiurkėnai, ar pašėlusiai lipate ant stepo treniruoklio ir girgždate girgždate su viltimi turėti plokščią pilvą ar gražiai apvalų užpakaliuką, nesuprasdamos, kad tai tik lašelis jūroje.

Jūs niekada net nesivarginate pažvelgti į svarmenų treniruoklius ar laisvus svarmenis, kurie guli visur sporto salėje, nekalbant apie palietimą tų svarmenų.

Po velnių! Tai yra pasibaisėtinas mitas, apie moterų užsiauginimą didelius raumenis, kuris sukelia moterims tiek daug baimės, kad šios nuostolingai nenori treniruotis svarmenimis.

Ponios! Jei jūs klausote, noriu pasakyti jums garsiai ir aiškiai. Nėra jokių šansų užsiauginti milžiniškus raumenis nebent jūs vartojate specialius maisto papildus ir treniruojatės pagal ypatingą treniravimosi sistemą. Kai kurios moterys, kurias matėte su ypatinga muskulatūra, gal vartoja steroidus, kurie yra uždrausti ir akivaizdžiai žalingi. Niekada niekada nenaudokite steroidų, norėdamos užsiauginti raumenis.

Taigi, kodėl moterims sunku užsiauginti raumenis? Ką gi, paprasčiausiai, todėl, kad jūs neturite pakankamai testosterono, vyriško hormono, kuris skatina augti raumenis.

Faktiškai moterys turi nuo dešimt iki trisdešimt kartų mažiau raumenų augimo hormonų, testosterono nei vyrai. Moterys, kurios priims mitą, kad jos užsiaugins didelius raumenis jei treniruosis su svarmenimis, tikrai praras daug naudos, ką svarmenų kilnojimas ar treniruokliai gali pasiūlyti. Šis mitas taip įsišaknijęs moterų psichikoje, kad ir paaiškinu savo klientėms moterims apie faktus, jos vis tiek bijo kilnoti svarmenis. Taigi, ar moterys, kurios kilnoja svarmenis treniruotėse užsiaugins daugiau raumens audinio? Žinoma, bet tai nebus tokie milžiniški raumenys, kaip kultūrisčių. Raumenys suteiks tonuso jūsų kūno formai, todėl jis taps standus, tvirtas, sveikas, žavingas ir trokštamas. Tokia kūno forma visada yra seksuali ir sveika. Jūs galite pastebėti svorio prieaugį, kai užlipsite ant svarstyklių. Taip yra todėl, kad raumenys sveria daugiau nei riebalai. Be to, kai padidinsite raumens audinį ( jūsų svoris padidės, tačiau riebalai bus sumažinti) šis suteiks jums stangrų, seksualų kūną, apie kurį daugelis moterų gali tik pasvajoti.

Raumuo natūraliai degina kalorijas, netgi kai miegame. Faktiškai, tyrimai parodė, kad kiekvienam raumens kilogramui, kurį užsiauginsite, sudeginsite 70-100 kalorijų daugiau per dieną. Taigi, jei jūs užsiauginate 2 kilogramus ir netenkate 2 kilogramų riebalų, jūs sudeginsite 75 kalorijomis daugiau vienam raumens kilogramui, tai sulyginama 150 papildomai sudeginamų kalorijų per dieną ir pavertus gaunasi 4200 papildomų kalorijų per mėnesį ir galiausiai riebalų ar svorio netekimas apie 7-8 kilogramus per metus, nieko nedarant. Argi tai nenuostabu?

Kita priežastis, kodėl moterys tūrėtų kilnoti svarmenis yra ta, kad naudinga kaulams. Svarmenų treniruotės yra veiksmingas būdas nuo osteoporozės, ligos, kurią sukelia akytieji kaulai ir retas kaulo tankumas. Moterys turi kur kas didesnę riziką kentėti nuo osteoporozės, nei vyrai. Faktiškai, daugelis moterų kenčia nuo šios ligos artėjant senatvei. Šios opios vietos padidina lūžių riziką. Šie lūžiai gali būti net mirtini. Taigi, moterys turi mankštintis su svarmenimis, stiprinti ir padidinti kaulų tankumą. Tyrimai parodė, kad šeši mėnesiai svarmenų treniruočių gali padidinti kaulų mineralinį tankumą daugiau nei 15%. Kai padidini raumens audinį, kaulai turi prisitaikyti atlaikyti padidėjusią raumens masę. Taigi kaulai atsako į tai padidindami tankumą. Koks rezultatas? Jūs įgausite stipresnę skeleto struktūrą ir sumažinsite riziką susirgti osteoporoze.

Taigi, neprakaituokite bijodamos, kad treniruodamosis su svarmenimis užsiauginsite didelius raumenis ir pavirsite į neįtikėtina Halką. Nepavirsite ir jūs negalite.

Gerai merginos, svarmenys štai ten. Pirmyn imkite ir pakelkite juos! Galiausiai pasijuoksite, kai jūsų draugės, kurios nenori kilnoti svarmenų, stebėsis jūsų pasiektais rezultatais, kurie privers gręžioti galvas kai būsite su bikini.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *